Ik ben leer Nederlands. Sommige helpen?

jaredbennettjaredbennett New JerseyPosts: 69
Mijn verontschuldigingen voor het slecht Nederlands. Ik ben leer Nederlands, en zou hou van sommige helpen. Ik zal zet Engels beneden.

My apologies for the bad Dutch. I am learning Dutch, and would love some help. I will put English below. (dit is het)

Comments

• NotWeirdGiftedNotWeirdGifted BelgiumPosts: 70

Hey :)

Wel, Nederlands is een moeilijke taal, maar het is goed. Kan ik wel een paar dingen verbeteren? Want je hebt elk woord letterlijk vertaald (wat ik ook zou doen), maar dat is niet altijd juist. En wij zetten onze woorden soms in een ander volgorde.

"Mijn verontschuldigingen voor het slechte Nederlands. Ik ben Nederlands aan het leren, en ik zou hulp appreciëren. Ik zal het Engels beneden zetten."

English (feel free to correct me because not everything will be 100% correct :) )

Well, Dutch is a difficult language, but it's fine. Can I correct a few things? Because you took every word and translated that individually (which is something I would do too), but that's not always right. And we sometimes put our words in a different order.

"My apologies for the Bad Dutch. I am learning Dutch and I would appreciate some help. I will put English Below"

Good luck with your Dutch :)

I'm somewhere between "sure" and "I don't know, maybe" - Lights (where the fence is low)

• fejfej Posts: 26
    Wat kan ik doen?
Sign In or Register to comment.